არ შეიძლება უარვყოთ, რომ ყოველდღიურად უფრო და უფრო მეტი ადამიანი ყიდულობს ონლაინ. მაგრამ რატომ ამჯობინებენ ადამიანები ონლაინ შეძენას ადგილზევე პროდუქციის ნახვას, სადაც მათ შეუძლიათ პირადად მიიღონ პროდუქციის შეგრძნება?
სტატისტიკები მომხმარებელთა არჩევანზე
უახლესი სტატისტიკის მიხედვით, ტექნიკის ონლაინ მაღაზიის სიმარტივე და მოხერხებულობა დომინირებს მომხმარებელთა სიაში ონლაინ შოპინგის მთავარი მიზეზების ჩამონათვალში. მათი ძირითადი მოტივაციის დაახლოებით ნახევარი კი პირდაპირ კავშირშია ამ ფაქტორებთან.
მთავარი მიზეზი, რის გამოც მომხმარებლები ამჯობინებენ საქონლის ონლაინ ყიდვას, არის ელექტრონული კომერციის მაღაზიების მიერ შემოთავაზებული უფასო მიწოდების ვარიანტი. მომხმარებელთა ნახევარზე მეტი (50.4 პროცენტი) ასახელებს მას, როგორც ერთ-ერთ მთავარ მიზეზს, რის გამოც ისინი ყიდულობენ ონლაინ.
სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, მათ ურჩევნიათ, შენაძენის მიწოდება უფასოდ, ნაცვლად იმისა, რომ წავიდნენ მაღაზიაში, რათა ფიზიკურად დაათვალიერონ და შეამოწმონ პროდუქტი. მიუხედავად იმისა, რომ ონლაინ შეძენისას გარკვეული პერიოდით მოცდა უწევთ მოტანამდე, მაინც ეს გზა უფრო მოსახერხებლად მიაჩნია უმეტესობას.
დროის ფაქტორი
მომხმარებელთა 28.3 პროცენტი ამბობს, რომ ონლაინ შოპინგის მთავარ მიზეზებს შორის არის მაღაზიის მიერ შეთავაზებული სწრაფი მიწოდება მომდევნო დღეს. ასე რომ, გარდა უფასო მიტანის სერვისით სარგებლობისა, ონლაინ მყიდველებს ასევე სურთ მიიღონ თავიანთი პროდუქტები რაც შეიძლება სწრაფად.
მათთვის გაგზავნილი შენაძენის მიღების მოხერხებულობა, რომლებსაც ონლაინ შოპინგი გვთავაზობს, ასევე ვრცელდება პროდუქტის დაბრუნებაზე. ინტერნეტის მომხმარებელთა მთავარ მიზეზებს შორის, რომ იყიდონ ონლაინ, მარტივი დაბრუნების პოლიტიკა ერთ-ერთი მათგანია. ონლაინ მყიდველების მხოლოდ ერთი მესამედი ამბობს, რომ ეს არის მოტივაციის ფაქტორი მათი ონლაინ შესყიდვების უკან.
მოხერხებულობასთან დაკავშირებული კიდევ ერთი ფაქტორი არის სწრაფი გადახდის პროცესი, რომელსაც მომხმარებელთა 28.7 პროცენტი ასახელებს ონლაინ შოპინგის მთავარ მიზეზად.
რატომ უნდა ვიყიდოთ ონლაინ: ფაქტორები მოხერხებულობის მიღმა
მიუხედავად იმისა, რომ სიმარტივე და კომფორტი ქმნის ონლაინ შოპინგის პოპულარობის საფუძველს, არსებობს სხვა მიზეზები, რის გამოც მომხმარებლები მისით სარგებლობენ.
ზოგიერთისთვის ფულის დაზოგვის შესაძლებლობა ასევე არის მათი ერთ-ერთი მთავარი მიზეზი ონლაინ შოპინგისთვის. სტატისტიკის მიხედვით, მომხმარებელთა 39 პროცენტი ამბობს, რომ ფასდაკლებები ონლაინ შესყიდვებზე უბიძგებს მათ, იყიდონ ონლაინ, ხოლო 25.2 პროცენტი ამას აკეთებს ლოიალობის ქულების დასაგროვებლად. გარდა ამისა, 18 პროცენტს ასევე სიამოვნებს იმის შესაძლებლობა, რომ გაანაწილონ გადახდები დამატებითი პროცენტის გარეშე.
რატომ რჩეული? გაეცანით ჩვენ შესახებ ინფორმაციას.