Arzum არზუმი
Arzum (არზუმის) შესახებ
Arzum დაარსა კაზიმ კოლბაშიმ, ქემალ კოლბაშიმ და იბრაჰიმ კოლბაშიმ 1950 წელს. Arzum დაიბადა როგორც შიდა ბრენდი 1966 წელს, არზუმი გახდა ყველაზე ცნობადი საყოფაცხოვრებო ბრენდი თურქეტში და მის გარეთ.50 წელზე მეტი ხნის მანძილზე ინოვაციებზე და დიზაინზე ფოკუსირებით შექმნილი პროდუქციით მომხმარებლებისთვის მოხერხებულობის მინიჭებით, Arzum გახდა გულწრფელი, საიმედო ბრენდი, რომელიც იდენტიფიცირებულია ჯილდოებით, რომლებიც მიზნად ისახავს შექმნას ყველაზე მეტი ღირებულება მისი დაინტერესებული მხარეებისთვის.
არზუმი, რომელმაც მილიონობით სახლიში მიაღწია მსოფლიოს მრავალ ქვეყანაში, აგრძელებს მტკიცე ნაბიჯების გადადგმას გლობალურ ბრენდად ჩამოყალიბებისკენ.თავისი გამოცდილებით თავისი მომხმარებლებისთვის საუკეთესო ტექნოლოგიების მიწოდების პრინციპის გათვალისწინებით, არზუმმა თავისი ინოვაციური მიდგომით მიაღწია ბევრ პირველ ადგილს თურქეთში თავის სექტორში. პირველი ბრენდირებული უთო 1967 წელს და პირველი მექანიკური მტვერსასრუტი 1968 წელს Arzum 1991 წელს პირველი თურქული კვების გადამამუშავებელი დაამზადა. 2014 წელს, Arzum-მა წარუდგინა Arzum OKKA თურქული ყავის აპარატი, პირველი თავისი უშუალოდ ფინჯნის სერვისით და თვითგარეცხვის ფუნქციებით, შიდა და გლობალურ ბაზრებზე. 2020 წელს მან შექმნა პირველი თურქული წარმოების მტვერსასრუტი რამის ინტერნეტის (IoT) აპლიკაციით თურქეთში.
არზუმი სამწლიანი საგარანტიო განაცხადი 2001 წელს დაიწყო, როგორც პირველად მცირე საყოფაცხოვრებო ტექნიკის სექტორში.არზუმი, რომელიც თავისი ინოვაციური პროდუქტებით მრავალი პრესტიჟული ადგილობრივი და საერთაშორისო ჯილდოს ღირსად მიიჩნიეს; ახორციელებს თავის საქმიანობას მცირე საყოფაცხოვრებო ტექნიკის სექტორში სამი ძირითადი პროდუქტის კატეგორიაში და ექვსი ქვეპროდუქტის კატეგორიაში. 650 პროდუქტით სამზარეულოს ტექნიკის კატეგორიაში (საჭმლის მომზადება, მომზადება და შეწვა, ცხელი სასმელის მომზადება), პირადი მოვლა (თმის საშრობი, თმის ვარცხნილობა, ეპილატორი და საპარსი), ელექტრო საყოფაცხოვრებო ტექნიკა (უთო, მტვერსასრუტი, გამათბობელი, წყლის გამაგრილებელი). გამათბობელი) თქვენს გვერდით არის. Arzum OKKA ბრენდით, არზუმი ასევე ასრულებს გლობალურ მისიას, გაავრცელოს თურქული ყავის კულტურა მსოფლიოში. დღეს არზუმი თურქული ყავის კულტურას მსოფლიოს მრავალ ქვეყანაში ატარებს სლოგანით „ბრენდი, რომელმაც მსოფლიოს შეაყვარა თურქული ყავა: Arzum OKKA“.
Arzum არზუმის ხარისხის პოლიტიკა
ინოვაციებისა და მდგრადი ზრდის მიზნის შესაბამისად, Arzum მიზნად ისახავს გაზარდოს მისი ყველა დაინტერესებული მხარის კმაყოფილება და გაზარდოს ღირებულება-ღირებულების ბალანსი მუდმივი გაუმჯობესების ფილოსოფიით. არზუმი მუშაობს სასურველი დამსაქმებლისა დასაოპერაციო სრულყოფილებისთვის. ამისთვის არზუმი აწყობს სისტემატურ უწყვეტ გაუმჯობესების აქტივობებს და უზრუნველყოფს ყველა საკანონმდებლო და მოქმედ მოთხოვნასთან შესაბამისობას.Arzum Electrical Home Appliances იცავს იგი ყველა შიდა და გარე საფრთხეებისგან კონფიდენციალურობის, მთლიანობისა და ხელმისაწვდომობის ფარგლებში შეფასებით და უზრუნველყოს განხორციელებული აქტივობების ეფექტურად, ზუსტად, სწრაფად და უსაფრთხოდ განხორციელება.
ინფორმაციული უსაფრთხოების მოთხოვნების დაკმაყოფილების პოლიტიკა არსებული და პოტენციური რისკების გათვალისწინებით, სამართლებრივი პირობების, სტანდარტული მოთხოვნების, სახელშეკრულებო პირობებისა და ვალდებულებების და მომხმარებლის პირობების გათვალისწინებით და წარედგინება დაინტერესებულ მხარეებს. ამ მიმართულებით; ის წინ მიიწევს თავისი პერსონალის, სისტემების, ინფორმაციისა და აქტივების, პერსონალური მონაცემების მარაგების, ბიზნეს წესების, გაზომვადი და მოქმედი მიზნების მუდმივი განხილვითა და განახლებით, და უზრუნველყოფს ბიზნესის უწყვეტობას ამ მიზნების ფარგლებში.
ARZUM არზუმის ისტორია
1966 წელს, როგორც შიდა ბრენდი დაიბადა, Arzum-მა თავისი ადგილი დაიკავა თითქმის ყველა სახლში თურქეთში და მოკლე დროში გადაიტანა თავისი წარმატება საერთაშორისო ასპექტზე. მიზნად ისახავს შეცვალოს მომხმარებლების ცხოვრება იმ პროდუქტებით, რომლებიც მან აწარმოა ტექნოლოგიების დიზაინითა და კრეატიულობით შემოტანით, Arzum ხელმძღვანელობდა სექტორს და არღვევდა ტერიტორიებს თურქეთში მცირე საყოფაცხოვრებო ტექნიკის სექტორში თავისი ნახევარსაუკუნოვანი მოგზაურობის განმავლობაში. პირველი თურქული უთო 1967 წელს, პირველი თურქული მექანიკური მტვერსასრუტი 1968 წელს, პირველი თურქული კვების პროცესორი 1991 წელს და პირველი ელექტრო ყავის ქვაბი 2003 წელს, Arzum გახდა პირველი ბრენდი, რომელმაც გაახანგრძლივა გარანტიის პერიოდი 3 წლიანი გარანტიის აპლიკაციით. სექტორში 2001 წელს.
მიიჩნიეს სხვადასხვა ეროვნული და საერთაშორისო პრესტიჟული ჯილდოების ღირსად იმ პროდუქტებით, რომლებიც მან შექმნა დევიზით „თუ შეეხები, ცვლის სამყაროს“, არზუმმა დიდი მიღწევა მოიპოვა თურქულ ყავაში 2014 წელს, როდესაც არზუმის წარდგენისას. Okka თურქული ყავის აპარატი, რომელიც პირველი იყო ადგილობრივ და გლობალურ ბაზრებზე უშუალოდ ფინჯნის სერვისით. Turquality პროგრამის ფარგლებში, რომელიც იყო პირველი და ერთადერთი სახელმწიფოს მიერ დაფინანსებული ბრენდინგის პროგრამა მსოფლიოში 2015 წელს, Arzum ახორციელებს გლობალურ მისიას, გაავრცელოს თურქული ყავის კულტურა მსოფლიოში OKKA-ს წარმატებით.
ბოლოს ნანახი
რჩეული ბრენდი

