BestWay ბესტვეი
BestWay ბესტვეი
Bestway Inflatables & Material Corp მზად არის განავითაროს, წარმოება და გაყიდოს მაღალი ხარისხის და ინოვაციური სპორტული და დასასვენებელი პროდუქტები. Bestway დაარსდა 1994 წელს და ახლა ოპერირებს 13 საზღვარგარეთის ფილიალის მეშვეობით ევროპაში, ამერიკაში, ახლო აღმოსავლეთში, ჰონგ კონგსა და ავსტრალიაში. Bestway-ის პროდუქტების ნახვა შესაძლებელია მსხვილი საცალო ვაჭრობის თაროებზე მსოფლიოს 120-ზე მეტ ქვეყანაში.ბესტვეი წარმოადგენს ინდუსტრიის გლობალური ბაზრის 35%-ზე მეტს, Bestway-მა დაიმკვიდრა თავი, როგორც ლიდერი გასაბერი ბაზრის ბაზარზე, უფრო მეტი დიდი ბრიტანეთის მომხმარებელი ირჩევს Bestway-ს, ვიდრე ამ სექტორის ნებისმიერ სხვა ბრენდს.Bestway-ის ბრენდები და პროდუქტების ასორტიმენტი მოიცავს გასაბერ აუზებს,საწოლებს და ავეჯს.ბესტვეი აძლევს თავის მოხმარებელს რაც შეიძლება კომფორტულად გამოიყენონ თავიანთი თავისუფალი დრო.
BestWay ბესტვეი აუმჯობესებს ადმიანების ცოხვრებას
ბესტვეი ქმნის კეთილდღეობისა და სოციალიზაციის მომენტებს,ყველა ასაკობრივი ჯგუფის ადამიანებისთვის მსოფლიოს ყველა კუთხეში.bestway ყველანზე მნიშვნელოვანი და ძირითადი ამოცანა და მიზანია მომხმარებლების ბიუჯეტური კომფორტი და სიამოვნება თავისუფალი დროისა.
ბესტვეი მუშაობს,რომ იყოს ლიდერი იმ ბაზარზე,რომელშიც გავრცელებულია,რათქმაუნდა მოხმარებლების დახმარებით და კომუნიკაციით,თუ რომელი პროდუქტია მათთვის კომფორტული ან როგორი იქნებოდა მათვის ხელსაყრელი.
ყველაზე მნიშვნელოვანი პუნქტები Bestway(ბესტვეის)პროდუქციის წარმოებისთვის
- ბრენდის გაძლიერება ბესტვეის ძალის პუნქტებით: გაყიდვები, დისტრიბუცია, გაყიდვების შემდგომი გაყიდვები, მარკეტინგი, ელექტრონული კომერცია და პროდუქტის განვითარება.
- მუდმივად ინოვაციური ბაზრები ახალი და ხარისხიანი პროდუქტებით, ხოლო არსებული კოლექციების მუდმივი გაუმჯობესება.
- ახალი ბაზრის სეგმენტების შექმნა და შთაგონება ცხოვრებისა და დასვენებისთვის.
- ცალკეული ბაზრების შესაძლებლობების გამოყენება და ახალი ტენდენციების ჩარევა.
- ხელსაყრელი სამუშაო გარემოს გამომუშავება ადამიანური რესურსების პატივისცემის, ტრენინგისა და სპეციალიზაციის გზით.
- ბესტვეის ორგანიზაციული პროცესების დიგიტალიზაცია.
Bestway ავითარებს ჩარჩოს ჯანსაღი, მდგრადი ზრდისთვის, ხოლო სისტემატურად ამცირებს ნახშირბადის გამონაბოლქვს თავის გლობალურ ოპერაციებში. ისინი არიან ინდუსტრიის ლიდერები, რომლებიც სრულად გადაამუშავებენ ყველა ნარჩენ მასალას, რომელიც გროვდება წარმოების დროს.ბესტვეი დიდ ინვესტიციას ახორციელებს კვლევასა და განვითარებაში, რათა დარწმუნდეს, რომ ისინი ინდუსტრიაში ინოვაციების მოწინავე ზღვარზე არიან. ისინი ასევე მუშაობდნენ ევროკომისიასთან ერთად უსაფრთხოების უახლესი სტანდარტების დამკვიდრებაზე, რომლებიც გამოიყენება ყველა მიწისზედა საცურაო აუზზე.
Bestway ბესტვეი - ბრენდის მიმოხილვა
თქვენი გართობა ჩვენი ბიზნესია
1994 წლიდან ჩვენი ხედვა იყო მსოფლიოში ყველასთვის სახალისო, ხანგრძლივი გამოცდილების შექმნა!
ჩვენ მზად ვართ შევქმნათ მაღალი ხარისხის და ინოვაციური პროდუქტები 25 წელზე მეტი ხნის განმავლობაში. ჩვენმა მცდელობებმა კვლევის, დიზაინისა და განვითარების გასაძლიერებლად საშუალება მოგვცა მუდმივად გავაფართოვოთ ჩვენი პროდუქციისა და ბრენდის პორტფელი.
დღეს ჩვენ ვყიდით დაახლოებით 1100 პროდუქტს 110-ზე მეტ ქვეყანაში, რაც სიამოვნებას ანიჭებს ოჯახებს მთელ მსოფლიოში! ჩვენ გთავაზობთ მიწისზედა აუზებისა და სპა-ს, დასვენებისა და დასასვენებელი პროდუქტების, სპორტულ საქონელსა და საკემპინგო პროდუქტებს. ყველა პროდუქტის განვითარების ცენტრები და საწარმოო ქარხნები მთლიანად ჩვენი კომპანიის საკუთრებაა, რაც უზრუნველყოფს უმაღლესი დონის პროდუქტებს დიდ ფასებში.
50-დან დაახლოებით 1 ადამიანი მთელს მსოფლიოში ფლობს Bestway-ის პროდუქტს!
უკეთესი მომავლის მიზანი
ჩვენ სერიოზულად ვუყურებთ მდგრადობას! Bestway-ში ჩვენ გვჯერა, რომ ბუნების რესურსები ძვირფასია და ჩვენ ვთამაშობთ ჩვენს როლს მათ შენარჩუნებაში.
შეფუთვა
ჩვენი ექსპერტთა ჯგუფები ბევრს მუშაობენ შეფუთვის ახალი და ინოვაციური ტექნიკის მოსაძებნად.
ენერგოეფექტურობა
ბოლო 5 წლის განმავლობაში, ჩვენ მივიღეთ საუკეთესო ქულები და აღიარება ჩვენი ენერგიის გამოყენების პრაქტიკისთვის. გასულ წელს ჩვენ ვიყავით 10 კომპანიას შორის, რომლებმაც მიიღეს ჩინეთის საუკეთესო მომწოდებელი კლიმატის ცვლილების შესახებ. შიდა ექსპერტებისა და კონსულტანტების მეშვეობით ჩვენ ყოველთვის ვეძებთ ენერგიის დაზოგვის გზებს.
მზის ენერგია
ჩვენ ვიყენებთ მზის ძალას, რომ ვმუშაობთ დაახლოებით 3% მზის ენერგიაზე, და ვგეგმავთ ამის გაფართოებას.
ხარჯი
ჩვენ ამაყად გვაქვს ნულოვანი ნარჩენები ნაგავსაყრელზე ჩვენს ოპერაციებში, მასალების 99.7% რეციკლირებულია სახლში ან მესამე მხარის მიერ და 0.3% იწვება. ყოველწლიურად, ჩვენ ვამუშავებთ საშუალოდ 25,000 ტონა შემდგომი წარმოების პლასტმასის ნარჩენს ჩვენს საკუთარ ობიექტებში, რათა შევინარჩუნოთ პლასტიკური თამაშში.
ვერტიკალურად ინტეგრირებული
25 წელზე მეტი ხნის განვითარების შემდეგ, ჩვენ დავამკვიდრეთ ბიზნესის კეთების ვერტიკალურად ინტეგრირებული გზა. მსოფლიოს მასშტაბით, ჩვენ ვფლობთ უამრავ ობიექტს, რომელიც ეძღვნება პროდუქტის განვითარებას, მარკეტინგის, ლოჯისტიკასა და წარმოებას.
ჩვენი 5 მთლიანად საკუთრებაში არსებული ობიექტი ჩინეთსა და ვიეტნამში მოიცავს 1,5 მილიონ კვადრატულ მეტრ ფართობს, 1 მილიონ კვადრატულ მეტრზე მეტი ფართობით, რომელიც განკუთვნილია საწარმოო ქარხნების, ლოჯისტიკის ცენტრების, საწყობებისა და ტესტირების ლაბორატორიებისთვის.
ჩვენ გვჯერა, რომ მთელი პროცესის შიდა პირობებში შენარჩუნება საშუალებას გვაძლევს მუდმივად გავაუმჯობესოთ ჩვენი წარმოების, ტექნოლოგიური და მენეჯმენტის შესაძლებლობები, რათა მივაღწიოთ წარმოების უფრო ეფექტურობას, შევამციროთ ნარჩენები და მინიმუმამდე დავიყვანოთ ხარჯები, ხოლო მკაცრად გავაკონტროლოთ პროდუქტის ხარისხი ღირებულების ჯაჭვში.
ეს ასევე უზრუნველყოფს პროდუქტის პუნქტუალურ მიწოდებას, რაც თავის მხრივ ითარგმნება ბედნიერ მომხმარებლებად და საბოლოო მომხმარებლებად, რაც განაპირობებს ბიზნესის გამეორებას და ჩვენი ბრენდის გაძლიერებას. ჩვენი შიდა წარმოების ობიექტები ავსებს კარგად განვითარებული უკანა ინფრასტრუქტურას. გარდა ამისა, ნედლეულის ჩვენი ძირითადი მიმწოდებლები არიან გლობალურ მიმწოდებელთა შორის.
ბოლოს ნანახი
რჩეული ბრენდი

