Black&Decker ბლექ & დეკერი
Black&Decker ბლექ & დეკერი
Black & Decker Corporation არის ელექტრო ინსტრუმენტების და აქსესუარების წამყვანი მწარმოებელი მსოფლიოში და არის ფირმა, რომელიც ყველაზე მეტად პასუხისმგებელია მეორე მსოფლიო ომის შემდგომი ელექტრული ხელსაწყოების სამომხმარებლო ბაზრის შექმნაზე. Black & Decker (B&D) ასევე ლიდერობს მსოფლიოში ელექტრო გაზონისა და ბაღის ხელსაწყოების, სპეციალიზებული დამაგრების სისტემების, მინის კონტეინერების დასამზადებელი მოწყობილობების, ფოლადის გოლფის ლილვების და უსაფრთხოების ტექნიკის (საკეტები და საკეტები) წარმოებაში.
კომპანია ასევე არის მცირე საყოფაცხოვრებო ტექნიკის უმსხვილესი სრული მიმწოდებელი ჩრდილოეთ ამერიკაში. B&D პროდუქტები იყიდება 100-ზე მეტ ქვეყანაში და იწარმოება 14 ქვეყანაში მდებარე ქარხნებში.
ინსტრუმენტები უკეთესი პლანეტის ასაშენებლად:
- ელექტრული ხელსაწყოები კორპუსით დამზადებული Eastman's Tritan™-ისგან, განაახლეთ 50% სერტიფიცირებული რეციკლირებული მასალით**
- უსადენო ხელსაწყოების პროდუქციის ასორტიმენტი მოიცავს ბურღის დრაივერს, დეტალების საფქვავს, ჯიგსოლს და ხრახნიანს
- მომდევნო სამი წლის განმავლობაში, კომპანია პროგნოზირებს, რომ გადაიტანს 10 მილიონზე მეტი* ერთჯერადი გამოყენების პლასტმასის ბოთლის წონას ოკეანეებიდან და ნაგავსაყრელებიდან BLACK+DECKER reviva™ ხაზის წარმოებისთვის.
BLACK+DECKER®-მა Stanley Black & Decker-ის ბრენდმა (NYSE: SWK), რომელიც ადგენს სტანდარტს ელექტრო ხელსაწყოების, გარე ეზოს მოვლის აღჭურვილობისა და სახლის პროდუქტების ინოვაციისა და დიზაინისთვის, გამოაცხადა პირველი საცალო გაყიდვის დაწყება. reviva™ ელექტრო ხელსაწყოების ხაზის ეტაპი. Reviva™ ხელსაწყოების ხაზი შექმნილია წვრილმანებისთვის, რათა დაასრულონ საკუთარი ხელით (DIY) პროექტები. ახალი ხაზი მიმართულია ეკოლოგიურად შეგნებული მომხმარებლისთვის, რადგან თითოეული ხელსაწყოს კორპუსი დამზადებულია 50% გადამუშავებული მასალისგან**. Reviva™ საბურღი დრაივერი, დეტალების საფქვავი, ჯიგსონა და ხრახნიანი.
ბლექ & დეკერი ქმნის პროდუქტებს თქვენი სახლის ყველა ნაწილისთვის,ბლექ & დეკერი გიმარტივებთ სახლში ყოფნას,რათა უფრო მეტი კომფორტი მიიღოთ.
Black & Decker ხდება Black + Decker
ახალი იდენტობა, რომელიც საერთაშორისო მასშტაბით გავრცელდება, შეიმუშავა ლიპინკოტმა.
ლიპინკოტი სამუშაოდ გასულ წელს დაინიშნა, მანამდე მან Black + Decker-ის დის ბრენდი სტენლის რებრენდინგი მოახდინა.
საკონსულტაციო კომპანია ამბობს, რომ ის მიზნად ისახავდა ფოკუსირებას "ნაკლებად დიზაინზე - იმის უზრუნველსაყოფად, რომ ყველაფერი ლოგოდან, შეფუთვამდე და თუნდაც ხელის ვაკებსა და ელექტრული ხელსაწყოებზე ნაკლები გაფორმება და აქცენტი ფაქტობრივი პროდუქტების არსებაზე იყო".
ლიპინკოტი ამბობს, რომ ის მიზნად ისახავდა ბრენდს ეგრძნო თავი „ძირითადად ადამიანურად, რათა ასახავდეს ბლექ + დეკერის უნარს, გადააქციოს საშინელი დავალება მიღწევის განცდად“.
მას ასევე სურდა შეექმნა ბრენდი, რომელიც იყო „საკმარისად მრავალმხრივი, რათა ჩამოეყალიბებინა ერთიანი ბოლოდან ბოლომდე მომხმარებელთა მოგზაურობა“.
ახალი იდენტურობა ხედავს, რომ ლოგოს ფერის პალიტრა შემცირებულია მხოლოდ შავ და ნარინჯისფერზე, ხოლო პლუს ნიშანი ცვლის წინა ამპერსანდს.
ლიპინკოტი ამბობს, რომ იდენტობა შექმნილია იმისათვის, რომ იყოს „მარტივი, სუფთა და ძლიერი“.
მომრგვალებული ჰოლდინგი მიზნად ისახავს წინა Black + Decker პროდუქტის დაფების გამოწვევას.
შეფუთვა და პროდუქტის ბრენდირება ასევე გამარტივდა ორფეროვანი სისტემის გამოსაყენებლად.
ლიპინკოტი ამბობს, რომ მუშაობდა Black + Decker-ის თანამშრომლებთან, მომხმარებლებთან და სხვა დაინტერესებულ მხარეებთან, რათა შეემუშავებინა ბრენდის წინადადება, რომელიც ეფუძნება "ხალხის ძალაუფლებას".
Black + Decker ამბობს, რომ ის ახალი პროდუქტებითა და მარკეტინგული კამპანიებით დაეყრდნობა რებრენდს, რომელიც მიზნად ისახავს ბრენდის შემდგომ მოდერნიზაციას.
ბოლოს ნანახი
რჩეული ბრენდი

