Bosch ბოში
Bosch (ბოშის) შესახებ
Bosch Group ბოში არის ტექნოლოგიებისა და სერვისების წამყვანი გლობალური მიმწოდებელი. მასში დასაქმებულია დაახლოებით 402,600 თანამშრომელი მთელს მსოფლიოში (2021 წლის 31 დეკემბრის მდგომარეობით).
კომპანიამ 2021 წელს 78,7 მილიარდი ევროს გაყიდვა მოახდინა. მისი ოპერაციები დაყოფილია ოთხ ბიზნეს სექტორად: მობილურობის გადაწყვეტილებები, სამრეწველო ტექნოლოგიები, სამომხმარებლო საქონელი და ენერგეტიკა და სამშენებლო ტექნოლოგია. როგორც IoT წამყვანი პროვაიდერი, Bosch გთავაზობთ ინოვაციურ გადაწყვეტილებებს ჭკვიანი სახლებისთვის, ინდუსტრია 4.0 და დაკავშირებული მობილურობისთვის.
ბოში მიჰყვება მობილობის ხედვას, რომელიც არის მდგრადი, უსაფრთხო და საინტერესო. ის იყენებს თავის გამოცდილებას სენსორების ტექნოლოგიაში, პროგრამულ უზრუნველყოფასა და სერვისებში, ისევე როგორც საკუთარ IoT ღრუბელში, რათა მომხმარებელს შესთავაზოს დაკავშირებული, ჯვარედინი დომენური გადაწყვეტილებები ერთი წყაროდან.
Bosch Group-ის სტრატეგიული მიზანია ხელი შეუწყოს დაკავშირებულ ცხოვრებას პროდუქტებთან და გადაწყვეტილებებთან, რომლებიც შეიცავს ხელოვნურ ინტელექტს (AI) ან შემუშავებულია ან დამზადებულია მისი დახმარებით. Bosch აუმჯობესებს ცხოვრების ხარისხს მთელ მსოფლიოში ინოვაციური პროდუქტებითა და სერვისებით, რომლებიც იწვევს ენთუზიაზმს. მოკლედ, Bosch ქმნის ტექნოლოგიას, რომელიც "გამოგონილია სიცოცხლისთვის".
Bosch ბოშის საპარსი
თმის საპარსები, როგორც ჩაქუჩის საბურღი, კუთხის საფქვავი და უსადენო ხრახნიანი წინამორბედი?
თავიდან ძნელი დასაჯერებელია, მაგრამ სინამდვილეში ასე დაიწყო Bosch-ის ელექტრული ხელსაწყოების ერა.
თმის საპარსებსა და ჩაქუჩებს იმაზე მეტი საერთო აქვთ, ვიდრე თქვენ ფიქრობთ! ეს იყო 1928 წელს, როდესაც Bosch-მა წარმოადგინა პირველი Bosch ელექტრო ინსტრუმენტი - თმის საპარსი. ასეთმა ინოვაციამ შესთავაზა შეუდარებელი კომფორტი "სახელურში არსებული ძრავის" წყალობით.
მოგვიანებით, ამან დაიწყო Bosch-ის ახალი ელექტრული ხელსაწყოების ასორტიმენტი, მათ შორის მძიმე სამუშაო იარაღები. Bosch-ის ჩაქუჩი სწრაფად იქცა სამშენებლო მოედნის აღჭურვილობის ქვაკუთხედად და მომდევნო წლებში მძიმე ელექტრო ჩაქუჩები გახდა უფრო პატარა, მოსახერხებელი - და საბოლოოდ იკვებება ბატარეით!
ბოში მოტივირებულია იმ პროდუქტების შემუშავების სურვილით, რომლებიც „გამოგონილია სიცოცხლისთვის“, რომელიც იწვევს ენთუზიაზმს, აუმჯობესებს ცხოვრების ხარისხს და ხელს უწყობს ბუნებრივი რესურსების შენარჩუნებას.ბოსის მისიის განცხადება „ჩვენ ვართ ბოში“ ასახავს სწორედ ამას.ის აჯამებს ბოშის ღირებულებებს, ძლიერ მხარეებს და სტრატეგიულ ორიენტაციას.
კომპანია BOSCH (ბოშის) მიმოხილვა
ჩვენი პროდუქტები და სერვისები შექმნილია ენთუზიაზმის გაღვივებისთვის, ცხოვრების ხარისხის გასაუმჯობესებლად და ბუნებრივი რესურსების შესანარჩუნებლად. ჩვენ გვინდა მივაწოდოთ უმაღლესი ხარისხი და საიმედოობა. მოკლედ: ჩვენ გვინდა შევქმნათ ტექნოლოგია, რომელიც არის „გამოგონილი სიცოცხლისთვის“.
Რას ვაკეთებთ
Bosch Group არის ტექნოლოგიებისა და სერვისების წამყვანი გლობალური მიმწოდებელი. მასში დასაქმებულია დაახლოებით 401,300 თანამშრომელი მთელს მსოფლიოში (2021 წლის 31 დეკემბრის მდგომარეობით). წინასწარი მონაცემებით, კომპანიამ 2021 წელს 78,8 მილიარდი ევროს გაყიდვები მოახდინა. მისი ოპერაციები დაყოფილია ოთხ ბიზნეს სექტორად: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods და Energy and Building Technology.
როგორც IoT წამყვანი პროვაიდერი, Bosch გთავაზობთ ინოვაციურ გადაწყვეტილებებს ჭკვიანი სახლებისთვის, ინდუსტრია 4.0 და დაკავშირებული მობილურობისთვის.
Bosch მიჰყვება მობილობის ხედვას, რომელიც არის მდგრადი, უსაფრთხო და საინტერესო. ის იყენებს თავის გამოცდილებას სენსორების ტექნოლოგიაში, პროგრამულ უზრუნველყოფასა და სერვისებში, ისევე როგორც საკუთარ IoT ღრუბელში, რათა შესთავაზოს თავის მომხმარებლებს დაკავშირებული, ჯვარედინი დომენური გადაწყვეტილებები ერთი წყაროდან.
Bosch Group-ის სტრატეგიული მიზანია ხელი შეუწყოს დაკავშირებულ ცხოვრებას პროდუქტებთან და გადაწყვეტილებებთან, რომლებიც ან შეიცავს ხელოვნურ ინტელექტს (AI) ან შემუშავებულია ან დამზადებულია მისი დახმარებით. Bosch აუმჯობესებს ცხოვრების ხარისხს მთელ მსოფლიოში ინოვაციური პროდუქტებითა და სერვისებით, რომლებიც ენთუზიაზმს იწვევს. მოკლედ, Bosch ქმნის ტექნოლოგიას, რომელიც "გამოგონილია სიცოცხლისთვის".
"ჩვენ ვართ Bosch" - ჩვენი მისიის განცხადება
ჩვენ მოტივირებული ვართ იმ პროდუქტების შემუშავების სურვილით, რომლებიც „გამოგონილია სიცოცხლისთვის“, რომელიც იწვევს ენთუზიაზმს, აუმჯობესებს ცხოვრების ხარისხს და ხელს უწყობს ბუნებრივი რესურსების შენარჩუნებას. ჩვენი მისიის განცხადება „ჩვენ ვართ ბოში“ ასახავს ამას. ის აჯამებს ჩვენს ღირებულებებს, ჩვენს ძლიერ მხარეებს და ჩვენს სტრატეგიულ ორიენტაციას.
მისია დაფუძნებულია შვიდ ცენტრალურ ღირებულებაზე, რომელიც აყალიბებს ჩვენს კორპორატიულ კულტურას - დაწყებული ფოკუსირებით მომავალზე და შემოსავლებზე კულტურულ მრავალფეროვნებამდე. პასუხისმგებლობა და მდგრადობა არის ამ ფასეულობების ნაწილი და, შესაბამისად, ჩვენი ქმედებები.
Bosch ერთი შეხედვით
გაყიდვებიდან შემოსავალი, პარტნიორები, მდებარეობები - ძირითადი ფიგურები და ბრენდები ერთი შეხედვით
(წინასწარი მაჩვენებლები 2021 წლის 31 დეკემბრისთვის | მნიშვნელობები დამრგვალებულია)
ჩვენ ვიღებთ პასუხისმგებლობას
ჩვენთვის მდგრადობა ნიშნავს კომპანიის გრძელვადიანი წარმატების უზრუნველყოფას და ამავე დროს ბუნებრივი რესურსების დაცვას, რომელზედაც დამოკიდებულია დღევანდელი და მომავალი თაობები. ამრიგად, ეკოლოგია არის ინოვაციის მამოძრავებელი ძალა. ამავდროულად, ჩვენ ვაჩვენებთ კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის განსაკუთრებით მაღალ დონეს - როგორც კომპანიის შიგნით, ასევე მის ფარგლებს გარეთ.
ხელიხელჩაკიდებული: სამეწარმეო აზროვნება და სოციალური ვალდებულება
როგორც კერძო საკუთრებაში არსებული კომპანია, ჩვენ ვმოქმედებთ საფონდო ბაზრებისგან დამოუკიდებლად. Robert Bosch Stiftung-ის, საქველმოქმედო ფონდის მეშვეობით, ჩვენი მოგება გამოიყენება საზოგადოების, გარემოს და მომავალი თაობების სასარგებლოდ - მდგრად და გრძელვადიან პერსპექტივაში.
ბოშის ისტორია
1886 წელს რობერტ ბოშმა შტუტგარტში დააარსა „ზუსტი მექანიკისა და ელექტროტექნიკის სახელოსნო“. ეს იყო დღევანდელი გლობალურად მოქმედი კომპანიის დაბადება. თავიდანვე მას ახასიათებდა ინოვაციური ძალა და სოციალური ვალდებულებები.
ჩვენი ხალხი
ჩვენი თანამოაზრეები მთელ მსოფლიოში წვლილი შეაქვს უნიკალურ კორპორატიულ კულტურაში. სწორედ ეს ხდის Bosch-ისთვის მუშაობას განსაკუთრებულს.
კვლევა
კვლევა კვლევისთვის? ჩვენ ასე არ ვმუშაობთ. ჩვენ გვჯერა, რომ კვლევა ყოველთვის უნდა მოჰყვეს ხელშესახებ ინოვაციას. რაღაც, რაც ცვლის ადამიანების ცხოვრებას უკეთესობისკენ. სწორედ ამიტომ, ჩვენი ინოვაციები ხშირად ჩნდება ადამიანების ყოველდღიურ ცხოვრებაში სხვადასხვა დროს.
ბოლოს ნანახი
რჩეული ბრენდი

