Braun ბრაუნი
Braun ბრაუნი
100 წლის განმავლობაში, ბრაუნი იცავდა სამ მნიშვნელოვან პრინციპს, რომლებიც შთაგონებულია ადამიანების მიერ: კარგი დიზაინი მარტივია, სასარგებლო და გრძელვადიანი. დღემდე, ხალხი მთელ მსოფლიოში მოგვმართავენ, რადგან ბრაუნის პროდუქტები აუმჯობესებს ცხოვრებას. ისინი ენდობიან Braun, როდესაც ის ყველაზე მნიშვნელოვანია: სურთ თუ არა მოამზადონ სპეციალური ვახშამი პირველი პაემნისთვის, გაუთოონ საუკეთესო პერანგი მნიშვნელოვანი სამუშაო გასაუბრებისთვის ან მოამზადონ დიდი საუზმე მთელი ოჯახისთვის.
P&G 2012 წელს გადასცემს უფლებებს Braun-ის ბრენდზე საყოფაცხოვრებო ტექნიკის სფეროში De'Longhi S.p.A.-ს. შესაბამის პატენტებთან და საწარმოო ობიექტებთან ერთად, De'Longhi იძენს Braun-ის თანამშრომლების დიდ ნაწილს, რითაც უზრუნველყოფს Braun-ის საყოფაცხოვრებო ტექნიკის გაგრძელებას. შესთავაზოს გამორჩეული დიზაინი, ტექნოლოგიური ინოვაციები და საიმედო ხარისხი მომავალში.
ბრაუნი აწარმოებს KM 3 კვების პროცესორს სამ ათწლეულზე მეტი ხნის განმავლობაში.
აქ შეგიძლიათ იხილოთ KM 3-31 მოდელი 1957 წლიდან. KM 3-ის განვითარება დაიწყო სატესტო მოდელის აგებით, რათა დადგინდეს დისკის ყველაზე შესაფერისი ბრუნვის სიჩქარე.
ფართო შერევისა და მორევის გამოცდების შემდეგ, დეველოპერმა გუნდმა დააპროექტა წამყვანი ერთეული. როდესაც საქმე KM 3-ის ფორმას მიუახლოვდა, დიზაინის განყოფილებამ შეიმუშავა საყრდენი ფირფიტის, თასის, შერევის მკლავისა და ძრავის ბაზის სხვადასხვა მოდელები, რომლებიც შერწყმული იყო ტექნოლოგიასთან, სანამ არ გამოჩნდა პირველი წინასწარი მოდელი, Wistar.
დიტერ რამსის კარგი დიზაინის 10 პრინციპი
არქიტექტორად დაქირავებული ბრაუნის ოფისის ხელახალი დიზაინისთვის დიტერ რამსი გახდა ერთ-ერთი წამყვანი დიზაინერი, რომელმაც შეიმუშავა Braun-ის დასამახსოვრებელი დიზაინის ენა და განსაზღვრა კარგი დიზაინის 10 პრინციპი, დიზაინის სახელმძღვანელო, რომელიც დღესაც აქტუალურია.
ინოვაციის შესაძლებლობები არავითარ შემთხვევაში არ არის ამოწურული. ტექნოლოგიური განვითარება ყოველთვის გვთავაზობს ახალ შესაძლებლობებს ინოვაციური დიზაინისთვის.
პროდუქტი შეძენილია გამოსაყენებლად. ის უნდა აკმაყოფილებდეს გარკვეულ კრიტერიუმებს, არა მხოლოდ ფუნქციონალურ, არამედ ფსიქოლოგიურ და ესთეტიკურსაც. კარგი დიზაინი ხაზს უსვამს პროდუქტის სარგებლიანობას, ხოლო უგულებელყოფს ყველაფერს, რაც შესაძლოა მას დააკნინოს.
კარგი დიზაინი ესთეტიკურია.
პროდუქტის ესთეტიკური ხარისხი მისი სარგებლიანობის განუყოფელი ნაწილია, რადგან პროდუქტები, რომლებსაც ყოველდღიურად ვიყენებთ, გავლენას ახდენს ჩვენს პიროვნებაზე და ჩვენს კეთილდღეობაზე. მაგრამ მხოლოდ კარგად შესრულებული ობიექტები შეიძლება იყოს ლამაზი.
ეს ხსნის პროდუქტის სტრუქტურას. კიდევ უკეთესი, მას შეუძლია პროდუქტზე საუბარი. საუკეთესო შემთხვევაში, ეს თავისთავად გასაგებია.
პროდუქტები, რომლებიც ასრულებენ დანიშნულებას, იარაღს ჰგავს. ისინი არც დეკორატიული ნივთებია და არც ხელოვნების ნიმუშები. ამიტომ მათი დიზაინი უნდა იყოს როგორც ნეიტრალური, ასევე თავშეკავებული, რათა დატოვოს ადგილი მომხმარებლის თვითგამოხატვისთვის.
კარგი დიზაინი გულწრფელია.
ეს არ ხდის პროდუქტს უფრო ინოვაციურს, ძლიერს ან ღირებულს, ვიდრე სინამდვილეშია. ის არ ცდილობს მომხმარებლის მანიპულირებას დაპირებებით, რომელთა შესრულებაც შეუძლებელია.
ის თავს არიდებს მოდურობას და ამიტომ არასდროს არ ჩანს მოძველებული. მოდური დიზაინისგან განსხვავებით, ის მრავალი წლის განმავლობაში ძლებს - თუნდაც დღევანდელ საზოგადოებაში.
არაფერი არ უნდა იყოს თვითნებური ან მიტოვებული შემთხვევით. დიზაინის პროცესში ზრუნვა და სიზუსტე გამოხატავს მომხმარებლის პატივისცემას
დიზაინს მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვს გარემოს შენარჩუნებაში. ის ზოგავს რესურსებს და ამცირებს ფიზიკურ და ვიზუალურ დაბინძურებას პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის განმავლობაში.
ნაკლები, მაგრამ უკეთესი - იმიტომ, რომ ის კონცენტრირებულია არსებით ასპექტებზე და პროდუქტები არ არის დატვირთული არაარსებითი ნივთებით. დაუბრუნდით სიწმინდეს, დაუბრუნდით სიმარტივეს.
Braun (ბრაუნის) საყოფაცხოვრებო პროდუქტები
Braun-ის საყოფაცხოვრებო პროდუქტების დღევანდელი წარმატება ეფუძნება კომპანიის ისტორიას, რომელიც სავსეა შესანიშნავი მეცნიერებითა და გააზრებული განვითარებით. ჩვენ შევკრიბეთ ბრაუნის რამდენიმე წამყვანი მსუბუქი ქმნილება, თავიდანვე დღემდე. კიდევ უფრო მეტი დრო მოგზაურობა და ამაღელვებელი ონლაინ გამოცდილება გელოდებათ, თუ ეწვევით ვირტუალურ ბრაუნის მუზეუმს.
რით არის ცნობილი ბრაუნი?
Braun არის საერთაშორისოდ ცნობილი ბრენდი მცირე ელექტრო ტექნიკისთვის, მათ შორის საპარსი, ეპილატორი და ელექტრო კბილის ჯაგრისები. თავმდაბალი დასაწყისიდან Braun გადაიზარდა გლობალურ ბრენდად. ის ახლა არის Procter & Gamble-ის (P&G) ნაწილი, რომელიც არის ყველაზე დიდი სამომხმარებლო საქონლის პროდუქციის კომპანია ამ სიტყვაში.
2005 წელს Procter & Gamble-ის მიერ Gillette-ის ხელში ჩაგდება ბრაუნი აქცია მსოფლიოში უმსხვილესი სამომხმარებლო პროდუქტების ჯგუფის ოცდაოთხ გლობალურ ბრენდს შორის. P&G 2012 წელს გადასცემს უფლებებს Braun-ის ბრენდზე საყოფაცხოვრებო ტექნიკის სფეროში De'Longhi S.p.A.-ს.
ბოლოს ნანახი
რჩეული ბრენდი

