Electrolux ელექტროლუქსი
Electrolux ელექტროლუქსი

Electrolux არის წამყვანი გლობალური საყოფაცხოვრებო ტექნიკა, რომელიც 100 წელზე მეტია აყალიბებს ცხოვრებას უკეთესობისკენ. Electrolux ხელახლა იგონებს გემოვნებას, ზრუნვას და კეთილდღეობის გამოცდილებას აყალიბებს მილიონობით ადამიანისთვის, ყოველთვის ცდილობს იყოს საზოგადოებაში მდგრადობის წინა პლანზე ელექტროლუქსის გადაწყვეტილებებისა და ოპერაციების საშუალებით.
Electrolux ქმნის კატეგორიის გაფართოებებს ჯგუფის 70-ზე მეტი ბრენდის ლიცენზირების გზით. ელექტროლუქსის ლიცენზირების პროგრამა მტკიცედ შეესაბამება ძირითად ბიზნესს და ფოკუსირებულია ბრენდის ხარისხიანი გაფართოებების შექმნაზე გემოვნების, მოვლის, კეთილდღეობისა და მდგრადობის მიმართულებით. გლობალურად ლიცენზირებული პროდუქტები მოიცავს ძირითად მსხვილ ტექნიკას, სამრეცხაოს, სამზარეულოს აქსესუარებს, განათებას, მზის პანელებს, გათბობისა და გაგრილების პროდუქტებს, წყლისა და ჰაერის გამწმენდ სისტემებს და მზის ენერგიას.
2020 წელს ელექტროლუქსის ლიცენზიატებმა ითანამშრომლეს მსხვილ საცალო ვაჭრობასთან მთელს მსოფლიოში, რის შედეგადაც წარმატებული პროგრამები ევროპაში კულინარიული ჭურჭლისა და სამზარეულოს აქსესუარებით დასრულდა. საცალო ვაჭრობის წარმატება ჩრდილოეთ ამერიკაში განპირობებული იყო ლიცენზიატებით, რომლებიც უზრუნველყოფდნენ როგორც შიდა, ასევე დამატებითი სარეკლამო განთავსებას ძირითად მასობრივ საცალო ვაჭრობაში, ელექტრონიკის მაღაზიებში და სახლის გაუმჯობესების მაღაზიებში.
Electrolux(ელექტროლუქსის) დანიშნულება
მომავალი განისაზღვრება იმით, თუ როგორ ვცხოვრობთ ჩვენი ცხოვრებით. ამიტომ Electrolux ცდილობს გააუმჯობესოს ყოველდღიური ცხოვრება მილიონობით ადამიანისა და ჩვენს გარშემო მყოფი სამყაროსთვის. ის განსახიერებულია ყველაფერში, რასაც ვაკეთებთ. ყველა იდეაში, ყველა პროდუქტში და ყველა ადამიანურ ურთიერთქმედებაში.
ჩვენ გვჯერა, რომ გამორჩეული გემოვნების გამოცდილება ყველასთვის ადვილი უნდა იყოს. რომ ყოველთვის არის უკეთესი გზა ჩვენი ტანსაცმლის მოვლისთვის, რათა ის უფრო დიდხანს გამოიყურებოდეს და იგრძნოს ახალი. რომ სახლი უნდა იყოს კეთილდღეობის ადგილი, ადგილი საკუთარ თავზე და ჩვენს საყვარელ ადამიანებზე ზრუნვისთვის
წარმატების მისაღწევად, ელექტროლუქსი მუდმივად განიხილავს და აუმკობესებს მუშაობის გზებს კლიენტებთან და პარტნიორებთან ერთად.
Electrolux-აყალიბებს ცხოვრებას უკეთესობისკენ.
Electrolux ელექტროლუქსის მისია
Electrolux ეხმარება ადამიანებს გემრიელი, ჯანსაღი საკვების მომზადებაში მეგობრებისა და ოჯახისთვის. ღუმელი, რომელიც თანაბრად იხარშება, ან კერძი ტემპერატურის ზუსტი კონტროლით და მაღალი სიჩქარით, შეუძლია მომხმარებლებს შესთავაზოს და მისცეს მათ თავდაჯერებულობა და უნარები კარგად იმოქმედონ.
ელექტროლუქსი ეხმარება მომხმარებლებს იზრუნონ თავიანთ ტანსაცმელზე, Electrolux აწვდის გადაწყვეტილებებს, რომლებიც მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს შეაწყონ თავიანთი საყვარელი ტანსაცმელი სარეცხის მანქანაში და იყვნენ სრულიად დარწმუნებული შედეგშიElectrolux ეხმარება მომხმარებლებს მიიღონ უკეთესი სახლის გარემო იატაკის მოვლის, ჰაერის მოვლისა და წყლის მოვლის საშუალებით.
შექმენით უკეთესი გამოცდილება Electrolux ერთად
დიზაინის გადაწყვეტილებები, რომლებიც ამაღლებს ყოველდღიურობას.
გამოცდილება არის ის საკვები, რომელსაც ელექტროუქსის მომხმარებლები ათავსებენ თეფშზე, როგორ ზრუნავენ ტანსაცმელზე, ჰაერის ხარისხზე, რომელსაც სუნთქავენ ან წყალს სვამენ. უკეთესი გამოცდილება არა მხოლოდ ამაღლებს მომხმარებლებს ყოველდღიურად, არამედ ყურადღებას აქცევს საზოგადოებას და პლანეტას.
Electrolux ყიდის სამრეცხაო პროდუქტებს ევროპაში Electrolux, AEG და Zanussi ბრენდებით. ჩრდილოეთ ამერიკაში Frigidaire ბრენდი გამოიყენება მასობრივი ბაზრის სეგმენტებში. აზიასა და ლათინურ ამერიკაში პროდუქცია ძირითადად Electrolux-ის ბრენდით იყიდება.
ჯგუფის მრავალწლიანი გამოცდილების საფუძველზე პროფესიონალური სამრეცხაო პროდუქტების წარმოებაში, Electrolux ავითარებს ინოვაციურ გადაწყვეტილებებს სარეცხი მანქანებისა და საშრობი მანქანებისთვის ოჯახებისთვის.
Electrolux ელექტროლუქსი
Electrolux არის წამყვანი გლობალური საყოფაცხოვრებო ტექნიკა, რომელიც 100 წელზე მეტი ხნის განმავლობაში აყალიბებს ცხოვრებას უკეთესობისკენ.
ჩვენ ხელახლა ვიგონებთ გემოვნებას, ზრუნვას და კეთილდღეობას მილიონობით ადამიანისთვის, ყოველთვის ვცდილობთ ვიყოთ საზოგადოებაში მდგრადობის წინა პლანზე ჩვენი გადაწყვეტილებებისა და ოპერაციების საშუალებით.
2021 წელს Electrolux-მა გაყიდა 126 მილიარდი SEK და დაასაქმა 52,000 ადამიანი მთელს მსოფლიოში. ჩვენი სათაო ოფისი მდებარეობს სტოკჰოლმში, შვედეთში და Electrolux-ის წილი (ELUXb) ჩამოთვლილია Nasdaq OMX Stockholm-ზე.
ჩვენი ბრენდების ქვეშ, მათ შორის Electrolux, AEG და Frigidaire, ჩვენ ყოველწლიურად ვყიდით დაახლოებით 60 მილიონ საყოფაცხოვრებო პროდუქტს 120-ზე მეტ ბაზარზე.
Electrolux შეთავაზება
Electrolux-ის პროდუქტებში შედის მაცივრები, საყინულეები, ღუმელები, გაზქურები, კერები, გამწოვები, მიკროტალღური ღუმელები, ჭურჭლის სარეცხი მანქანები, სარეცხი მანქანები, საშრობი საშრობი, მტვერსასრუტები, კონდიციონერები, ჰაერის გამწმენდები და მცირე საყოფაცხოვრებო ტექნიკა.
ბიზნეს სფეროები
Electrolux ჯგუფი ორგანიზებულია ოთხ ბიზნეს სფეროდ.
ევროპა
ჩრდილოეთ ამერიკა
ლათინო ამერიკა
აზია-წყნარი ოკეანე, ახლო აღმოსავლეთი და აფრიკა
გაყიდვების განაწილების შესახებ მეტი ინფორმაციისთვის, გეოგრაფიულად და ბიზნეს ზონის მიხედვით, იხილეთ Electrolux ინვესტორებისთვის.
ჯგუფის ფუნქციები
ჯგუფის ფუნქციები მოიცავს ფინანსებს, იურიდიულ საკითხებს, მომხმარებელთა გამოცდილების ორგანიზაციას (პროდუქტისა და საკუთრების გამოცდილების ინოვაცია, R&D, მდგრადობა, დიზაინი და მარკეტინგი), ჯგუფის ოპერაციები (წარმოება, შესყიდვები, წყაროები, მიწოდების ჯაჭვი და ხარისხი), IT, ადამიანური რესურსები და კომუნიკაციები.
ბიზნეს მოდელი გამოჩენილი სამომხმარებლო გამოცდილებისთვის
ჩვენი მიზნის მისაღწევად და მომგებიანი ზრდის განსახორციელებლად, Electrolux იყენებს ბიზნეს მოდელს, რომელიც ორიენტირებულია მომხმარებელთა გამორჩეული გამოცდილების შექმნაზე. ამას მხარს უჭერს ოპერაციული ბრწყინვალებისა და ნიჭისა და გუნდური მუშაობის ძლიერი საფუძველი, ასევე სამი მნიშვნელოვანი ტრანსფორმაციული დრაივერი.
ბრენდირებული გამოცდილების ინოვაცია მომგებიანი ზრდისთვის
Electrolux აყენებს მომხმარებლებს ბაზარზე გამარჯვების ამბიციების ცენტრში და გამორჩეული სამომხმარებლო გამოცდილების მიწოდება ჯგუფის ბიზნეს მოდელის ცენტრალურ ადგილს იკავებს. აქ ჩვენ განვმარტავთ ჩვენს სამ ინოვაციური სფეროს, რათა ხელი შეუწყოს მომგებიან ზრდას დღევანდელი მომხმარებლის მაღალი მოთხოვნების დაკმაყოფილების დროს.
გემოვნების, მოვლისა და კეთილდღეობის ინოვაცია ნიშნავს, რომ ჩვენ გვჭირდება მომხმარებელთან დაკავშირებული ინოვაციების სტაბილური ნაკადი ძლიერი ბრენდების ქვეშ, გამოცდილების ძირითად სფეროებში. ჩვენ ფოკუსირებული ვართ უგემრიელესი საკვების მიღებაზე, თქვენს ტანსაცმელზე დიდ ზრუნვაზე და თქვენს სახლში ჯანსაღ კეთილდღეობაზე.
ბრენდირებული ვარსკვლავი პროდუქტები სასურველ პარტნიორებთან არის ძირითადი პროდუქტების გამოყენება, რომლებიც რეალურად აწვდიან ღირებულებას ბაზარზე ძირითადი ფასების წერტილებში და სწორი ბრენდებით. და ჩვენ უნდა გამოვიტანოთ ისინი ბაზარზე სასურველ პარტნიორებთან, რომლებიც დაგვეხმარებიან საბოლოო მომხმარებლისთვის ამის მაღალი ხარისხით შესრულებაში.
საკუთრების და ხარისხის გამოცდილების ჩართვა მესამე ნაწილია. ჩვენ გვინდა მივცეთ მომხმარებლებს საკუთრების დიდი გამოცდილება ჭკვიანი, დაკავშირებული სახლის ეკოსისტემის მეშვეობით, რომელიც ორიენტირებულია სიმშვიდეზე, რეაგირებაზე, შთაგონებაზე და სრულყოფილ შედეგებზე. ეს ასევე ქმნის შესაძლებლობებს პერსონალური შემოსავლის ნაკადებისთვის აქსესუარებიდან, სახარჯო მასალებიდან, ნაწილებიდან და სერვისებიდან. დაკავშირება ყველაფერზე მეტია მფლობელებთან მნიშვნელოვანი ურთიერთობის დამყარებაზე, რათა დაეხმარონ მათ მიიღონ მეტი პროდუქტი. ასე ვქმნით ერთგულ განმეორებით მომხმარებლებს.
შესრულების ბრწყინვალება
იმისთვის, რომ ბიზნეს მოდელი იმუშაოს, ჩვენ უნდა გვქონდეს ეფექტური საოპერაციო სტრუქტურა. ჩვენი სტრატეგიის განხორციელების კიდევ ერთი ქვაკუთხედი არის დახმარება ჩვენს თანამშრომლებს განვითარებაში და დარწმუნდებით, რომ გვყავს სწორი ადამიანები სწორ სამუშაოებზე. ჩვენ ასევე აქტიურად ვმუშაობთ ფუნქციების თანამშრომლობის ოპტიმიზაციაზე და მუდმივად ვავლენთ მუშაობის ახალ და გაუმჯობესებულ გზებს.
ოპერატიული ბრწყინვალება
საოპერაციო სრულყოფილება მდგრადი მომგებიანობის წინაპირობაა. Electrolux იყენებს თავის გლობალურ ძალასა და მასშტაბებს, რათა მუდმივად გაზარდოს ეფექტურობა და შეამციროს ხარჯების ბაზა. ეს ეხება ჩვენი ღირებულების ჯაჭვის ინტეგრირებას, შეკრების დიზაინს, გაუმჯობესებულ ინტეგრაციას ჩვენს მიმწოდებელ ბაზასთან და მუშაობას ხარჯების სრულყოფასა და პროდუქტის ხელახალი ინჟინერიაზე.
ჩვენი წარმოების ყურადღება გამახვილებულია ეფექტურობაზე და ხარისხზე მოდულარიზაციის, ავტომატიზაციისა და ციფრული წარმოების გზით. სულ უფრო მეტად, ჩვენ ასევე ფოკუსირებულნი ვართ ციფრულად ინტეგრირებული მიწოდების ჯაჭვის შექმნაზე, რათა უზრუნველვყოთ შესანიშნავი მომსახურების დონეები მოკლე დროით. ეს ყველაფერი კეთდება ხარისხისადმი აბსოლუტური ვალდებულებით.
ნიჭი, გუნდური მუშაობა და მუდმივი გაუმჯობესება
მრავალფეროვანი წარმოშობის მქონე თანამშრომლები გადამწყვეტ როლს ასრულებენ ინოვაციური კორპორატიული კულტურის შექმნაში, რომელიც აუცილებელია Electrolux-ის წარმატებისა და მიზნების მისაღწევად.
გუნდური მუშაობა ჩვენი მუშაობის გზაა. ეს არის იმის უზრუნველყოფა, რომ ჩვენ გვაქვს შესაბამისი მიზნები, რომლებიც საშუალებას გვაძლევს ვითანამშრომლოთ ეფექტურად, გავაკეთოთ მკაფიო არჩევანი და მუდმივად გავაუმჯობესოთ ჩვენი შესრულება. ეს ეხება როლებსა და პასუხისმგებლობებს ორგანიზაციაში, გუნდური მრავალფეროვნების გათვალისწინებასა და სწავლის შესაძლებლობებს.
უწყვეტი გაუმჯობესება გულისხმობს ხარჯების მიზნობრივ დასახვას და საქმის მუდმივად უკეთ კეთების კულტურის მიღწევას, უფრო დაბალ ფასად და უფრო მაღალ ღირებულებას, მკაფიო პროცესებისა და მიზნების გამოყენებით. ეფექტურობისა და ხარისხის გაზრდის ამ მუდმივი მიზნის გათვალისწინებით, Electrolux მისცემს მომხმარებელს გამორჩეულ გამოცდილებას.
ტრანსფორმაციის დრაივერები
სამი ტრანსფორმაციის მამოძრავებელი ფაქტორი ფუნდამენტურია იმისთვის, თუ როგორ ადაპტირდებით ბაზრებზე და ვქმნით გამორჩეულ სამომხმარებლო გამოცდილებას. ეს ის სფეროებია, რომლებიც იცვლება და ხელახლა განსაზღვრავს ვინ ვართ ჩვენ და როგორ ვმუშაობთ.
განვითარებადი ბაზრების აჩქარება
მომავალი შვიდი წლის განმავლობაში, სავარაუდოდ, მილიარდზე მეტი ადამიანი შევა საშუალო კლასის ეკონომიკაში. იმისათვის, რომ მივაღწიოთ ამ განვითარებადი ბაზრის ზრდას, ჩვენ უნდა დავაჩქაროთ როგორც ჩვენი ღირებულების შემოთავაზების, ასევე პროდუქტის შეთავაზების განვითარება, მკაფიო ბაზრის პოზიციის დამყარებით, რომელიც ორიენტირებულია ურბანული მასობრივი პრემიუმ მომხმარებლებზე.
ციფრული ტრანსფორმაცია
ციფრული ტრანსფორმაცია არის ჩვენი მოგზაურობა პროდუქტებში, გამოცდილებასა და მომხმარებლებთან ურთიერთქმედების შესაძლებლობების მოსაპოვებლად დღევანდელ დაკავშირებულ საზოგადოებაში. ეს ასევე ეხება ციფრული ხელსაწყოების გამოყენებას საკუთარი პროდუქტიულობის გასაზრდელად.
Electrolux-მა შეარჩია ხუთი სფერო, რომელზეც ფოკუსირება უნდა მოხდეს ციფრული ტრანსფორმაციის ფარგლებში.
მობილურობა და ინტერნეტთან წვდომა ქმნის როგორც საჭიროებას, ასევე შესაძლებლობას მომხმარებლებთან ურთიერთობის ახალი გზებით Digital 360 Consumer Journey-ში.
მომხმარებლებს აქვთ მეტი ინფორმაცია და მეტი არჩევანი, ვიდრე ოდესმე. ეს გვთავაზობს მომხმარებლებთან უფრო მიზანმიმართული ურთიერთობის შესაძლებლობას, მაგრამ დაკავშირებული ტექნიკის საშუალებით სარგებლის მიწოდება ამას სრულიად ახალ დონეზე გადაიყვანს.
ჩვენ, როგორც ბიზნესს, შეგვიძლია ვისარგებლოთ ციფრული პროდუქტიულობის ინსტრუმენტების გამოყენებით, რათა გავზარდოთ საკუთარი ეფექტურობა ბიზნესის დაგეგმვაში, საცალო პარტნიორებთან ან მომწოდებლებთან ურთიერთობისას და ჩვენს სამრეწველო ოპერაციებში.
მოდულარიზაცია და ციფრული წარმოება ხელს უწყობს გაუმჯობესებებს, თუ როგორ ვგეგმავთ ჩვენს ქარხნებს, წარმოების ნაკადებს, აწყობას და ვიყენებთ ავტომატიზაციას.
ციფრული მიწოდების ქსელი, რომელიც იყენებს ციფრულ ინსტრუმენტებს მოთხოვნის პროგნოზირებისა და მიწოდების დაგეგმვისთვის, ელექტროლუქსისთვის უზარმაზარ შესაძლებლობას წარმოადგენს.
Მდგრადი განვითარება
მდგრადობის ლიდერობა გადამწყვეტია Electrolux-ის მიზნის განსახორციელებლად და მომხმარებლისთვის გამორჩეული გამოცდილების მიწოდებისთვის. ჯგუფის მდგრადობის პრიორიტეტები მიზნად ისახავს ცხრა ძირითად მიმართულებას, რომლებიც ერთობლივად უწყობს ხელს: უკეთესი გადაწყვეტილებები, უკეთესი ოპერაციები და უკეთესი საზოგადოება.
Electrolux აყალიბებს ცხოვრებას უკეთესობისკენ.
ბოლოს ნანახი
რჩეული ბრენდი

