Nokia is Nokia
Nokia (ნოკია)
ეს არის ნოკია, მაგრამ არა ისე, როგორც მსოფლიომ აქამდე იცნობდა. Nokia ახალი ვიზუალური იდენტობა ასახავს რ არის ნოკია დღეს - B2B ტექნოლოგიების ინოვაციების ლიდერი, რომელიც პიონერად მუშაობს ციფრულ ტრანსფორმაციაში. Nokia ატარებს მომავალს, სადაც ქსელები ხვდება ღრუბელს, რათა დააჩქაროს ციფრული ყველა ინდუსტრიაში და მაქსიმალურად გაზარდოს მის მიერ შეთავაზებული შესაძლებლობები.
Nokia ახალ ვიზუალურ იდენტობასთან ერთად არის "n-ის ძალა" - ასე გადასცმეს ნოკია მის ხედვას სამყაროს. n ნიშნავს ქსელების ექსპონენციალურ პოტენციალს. ქსელები, რომლებზეც Nokia არის პიონერი, რომლებსაც აქვთ ძალა შეცვალონ ჩვენი ცხოვრება და მუშაობა.
ქსელები არის ცვლილებების კატალიზატორები, რაც ხელს უწყობს ინოვაციას, რომელსაც შეუძლია გარდაქმნას ბიზნესი, საზოგადოება და მსოფლიო. და მათ აქვთ ექსპონენციალური პოტენციალი გადაჭრას ზოგიერთი ყველაზე დიდი გამოწვევა, რომელსაც დღეს ვაწყდებით, ხოლო ორგანიზაციებს სთავაზობენ ახალ გზებს თავიანთი მდგრადობის მიზნების მისაღწევად.
Nokia-მ მიაღწია უამრავ ეტაპს ბოლო ორი წლის განმავლობაში. Nokia-მ ჩამოაყალიბა ახალი სტრატეგია მდგრადი, მომგებიანი ზრდისთვის. Nokia-მ შევცვალა მისი ოპერაციული მოდელი.Nokia-მ მიიღო ახალი კულტურული პრინციპები ღია, უშიშარი და გაძლიერებული. უპირველეს ყოვლისა,ნოკიამ განვსაზღვრეთ მისი მიზანი… Nokia-ში, ჩვენ ვქმნით ტექნოლოგიას, რომელიც ეხმარება მსოფლიოს ერთად იმოქმედოს. დღეს კიდევ ერთი ეტაპია. ჩვენ ვაახლებთ ჩვენს სტრატეგიას და, როგორც ძირითადი გამაძლიერებელი, ნოკია ასევე აახლებს მის ბრენდს, რათა აისახოს რა აროს ნოკია დღეს.
Nokia (ნოკიას) სტრატეგიის ეტაპები
Nokia აგრძელებს სამფაზიანი კომპანიის სტრატეგიის შესრულებას, რათა უზრუნველყოს მდგრადი, მომგებიანი ზრდა.
გადატვირთვის ფაზის დასრულების შემდეგ,ნოკია აჩქარებს მასშტაბის ფაზის საფუძველს, აძლევს ძლიერ ზრდას და სტაბილურ მომგებიანობას და ვაფართოებთ ჩვენს მომხმარებელთა ბაზას.
მომავალში, ნოკია გეგმავს ექვს სტრატეგიულ საყრდენს:
- გაზარდეთ ბაზრის წილი სერვისის პროვაიდერებთან ერთად, რაც განპირობებულია უწყვეტი ტექნოლოგიების ლიდერობით
- გააფართოვეთ საწარმოების წილი ნოკიას მომხმარებელთა მიქსში
- განაგრძეთ Nokia პორტფელის აქტიურად მართვა, რათა უზრუნველყოთ გზა წამყვანი პოზიციისკენ ყველა სეგმენტში, სადაც კონკურენციას გადავწყვეტთ
- გამოიყენე შესაძლებლობები მობილური მოწყობილობების მიღმა სექტორებიდან, რათა მონეტიზაცია მოახდინო Nokia IP და განაგრძო ინვესტირება R&D-ში Nokia Technologies-ისთვის
- დანერგეთ ახალი ბიზნეს მოდელები, როგორიცაა as-a-service
- განავითარეთ ESG კონკურენტულ უპირატესობად და გახდით "არჩევნის სანდო მიმწოდებელი" ჩვენს ინდუსტრიაში.
მათ საფუძვლად დაედო ოთხი შესაძლებლობა: მომავლისთვის შესაფერისი ნიჭი, გრძელვადიანი კვლევა, Nokia საკუთარი ოპერაციების დიგიტალიზაცია და განახლებული ბრენდი.
Nokia განახლებული კომპანიის სტრატეგია მხარდაჭერილია ნოკიას ტექნოლოგიური სტრატეგიით, რომელშიც დეტალურადაა აღწერილი, თუ როგორ უნდა განვითარდეს ქსელები მეტავერსიის ეპოქის მოთხოვნების დასაკმაყოფილებლად.
ინაიდან სამყარო სულ უფრო მეტად ეყრდნობა კავშირს, ტრადიციული ქსელის თვისებები საჭირო იქნება ღრუბლის მოქნილობასთან და მასშტაბურობასთან ინტეგრირებისთვის.
ეს არის ქსელები, რომლებიც სცილდებიან ადამიანებისა და ნივთების დაკავშირებას. ისინი ადაპტირებადი, ავტონომიური და მოხმარებადია, ქსელის ტრანსფორმაციული ძალა ყველა ინდუსტრიაში მოტანის პოტენციალით.
Nokia ცალსახად კარგად არის განლაგებული, რომ მიმართოს ამ ევოლუციას ქსელებში ნოკიას ტექნოლოგიების ლიდერობისა და საუკეთესო პორტფოლიოს მეშვეობით.
Nokia ინოვაციას მხარს უჭერს Nokia Bell Labs, მრავალი ნობელის პრემიის მფლობელი და გლობალური ლიდერი ქსელების, პროგრამული უზრუნველყოფის, ხელოვნური ინტელექტის, ავტომატიზაციისა და IoT-ის დარღვევის კვლევის სფეროში.ფიქსირებულ, მობილურ და ღრუბელში.
გამოცდილება
Nokia აქვს გამოცდილება ნოკიას პარტნიორებთან თანამშრომლობით, ვქმნით ქსელებს, რომლებიც გრძნობენ, ფიქრობენ და მოქმედებენ.
პეკა დაინიშნა Nokia-ს პრეზიდენტად და აღმასრულებელ დირექტორად 2020 წლის აგვისტოში. ის ადრე მუშაობდა ჩვენთან 1990-დან 2000 წლამდე, მანამ სანამ დაიწყებდა 20-წლიან მოგზაურობას ტექნოლოგიების, ენერგეტიკის, წარმოების, ტექნიკის, საცალო ვაჭრობისა და ფინანსების სექტორებში. ეს ფართო გამოცდილება აძლევს მას აზრს ახალ ტექნოლოგიებსა და ტექნიკაში, რომლებიც მეოთხე ინდუსტრიული რევოლუციის ცენტრში იქნება.
Nokia ახალი ვიზუალური იდენტურობა იპყრობს ნოკიას, როგორც დღეს არის, განახლებული ენერგიითა და ერთგულებით, როგორც ციფრული ტრანსფორმაციის პიონერები.
Nokia წინა ლოგო მემკვიდრეობაზე, მაგრამ გავხადეთ ის უფრო თანამედროვე და ციფრული, რათა ასახავდეს ჩვენს ამჟამინდელ იდენტობას.
ბრენდი დღეს ამოქმედდა MWC Barcelona-ზე და ახლა ის ვრცელდება ჩვენს საიტებსა და აქტივებში.ვებსაიტს უკვე ახალი სახე აქვს - როგორც ხედავთ - და Nokia-ს საიტები მალე ტრანსფორმაციას დაიწყებენ.
მაგრამ ეს არ ეხება მხოლოდ იმას, თუ როგორ გამოვიყურება ვიზულიათ ნოკია.. ეს ეხება ჩვენს ძალას ქსელში, ინოვაციებში, თანამშრომლობით პარტნიორობასა და ტექნოლოგიების ლიდერობაში. ეს ეხება ჩვენს ღირებულების წინადადებებს მიმდინარე და პერსპექტიულ ბაზრებზე.
და რაც მთავარია, ეს ეხება ჩვენს ხალხს.
ჩემი აზრით, ნოკიას ჰყავს საუკეთესო, ყველაზე ნიჭიერი და შთამაგონებელი ხალხი ბიზნესში.
ასე რომ, Nokia-ს ხელმძღვანელ გუნდს უნდოდა შეექმნა ახალი ბრენდი, რომელიც იმუშავებდა მათთვის, წარმოადგენდა ვინ არიან ისინი, რას აკეთებენ და რატომ აკეთებენ.
ეს არის ნოკია… მაგრამ არა ისე, როგორც მსოფლიოში ადრე წარსდგა.
Nokia (ნოკიას) ტექნოლოგიების ლიცენზირება
30 წელზე მეტი ხნის განმავლობაში,ნოკია იგონებს და აწარმოებს აუდიო და ვიზუალურ ტექნოლოგიებს, რომლებიც აუმჯობესებენ ჭკვიან მოწყობილობებს და უზრუნველყოფენ მომხმარებლის ახალ გამოცდილებას. Nokia ტექნოლოგიების ლიცენზირების გუნდი მუშაობს მოწყობილობების მწარმოებლებთან, აგვარებს მათ ურთულეს პროდუქტსა და ტექნოლოგიურ გამოწვევებს და საშუალებას აძლევს მათ ჩართონ ნოკიას ტექნოლოგიები თავიანთ პროდუქტებში.
Nokia ტექნოლოგიების გამოყენებით მწარმოებლებს შეუძლიათ:
- განასხვავებენ თავიანთ პროდუქტებს ინოვაციური მახასიათებლებით
- მიაწოდეთ მომხმარებელთა მეტი ჩაძირული და დამაჯერებელი გამოცდილება
- შეამცირეთ დრო ბაზარზე Nokia-ს კვლევისა და განვითარების (R&D) ინვესტიციების საფუძველზე.
Nokia ტექნოლოგიის ლიცენზიანტები მოიცავს ჭკვიანი მოწყობილობების ცნობილ ბრენდებს და სამომხმარებლო და პროფესიონალურ კამერებს.
Nokia ტექნოლოგიური ლიცენზირების შესაძლებლობების ორი მნიშვნელოვანი ადგილია OZO ტექნოლოგიური პროდუქტების პორტფოლიო, რომელიც საშუალებას აძლევს შემდეგი თაობის ხმის ჩაწერას, რედაქტირებას და დაკვრას; და Nokia HEIF ბიბლიოთეკა, რომელიც სურათების შენახვას ახალ დონეზე აწვდის.
აღმოაჩინეთ რამდენიმე ტექნოლოგია, რომელიც ხელმისაწვდომია თქვენს პროდუქტებში დღეს. Nokia აგრძელებს ინვესტიციებს R&D-ში. როდესაც ახალი გამოგონებები ჩნდება ლაბორატორიებიდან, ნოკია გეგმავს აქ ტექნოლოგიების ლიცენზირების შესაძლებლობების გაფართოებას.