Zanussi
Zanussi(ზანუსი)
Electrolux-ის 1984 წელს, Zanussi-ის, ტექნიკის წამყვანი იტალიური მწარმოებლის შეძენა, შვედურ კომპანიას დაეხმარა მსხვილ ტექნიკის მსოფლიო ლიდერი გამხდარიყო. სამხრეთ და ჩრდილოეთ ევროპის ორი კომპანია კარგად ავსებდა ერთმანეთს და ზანუსი რჩება მნიშვნელოვან ბრენდად რამდენიმე ბაზარზე, როგორც საშინაო, ასევე პროფესიონალური ტექნიკისთვის.
Zanussi-ის ისტორია დაიწყო ახალგაზრდა მჭედლის ვაჟით, ანტონიო, სოფლიდან პორდენონედან, ფრიულის ღარიბი რეგიონში, რომელმაც 1916 წელს გახსნა გაზქურების პატარა ქარხანა. მისი პირველი გაზქურა იყო მშვენიერი ოსტატობის ნაჭერი სახელწოდებით AZP (Antonio). Zanussi Pordenone), რომელიც დამონტაჟდა ერთოთახიანი ბინის ზომის ქარხნის იატაკზე.
ათი წლის შემდეგ მან შეიმუშავა პროდუქტების მთელი კატალოგი. 1938 წელს ზანუსი წელიწადში 6000 მოწყობილობას ამზადებდა, სამეფო ჟღერადობის სახელით Rex. ქარხანა, რომელსაც ახლა დაახლოებით 100 მუშა ჰყავდა, 4000 კვადრატულ მეტრამდე გაიზარდა.
1946 წელს ანტონიო ზანუსი გარდაიცვალა და მისი სიკვდილი ეპოქის დასასრული იყო. Zanussi-ის მენეჯმენტი მის ორ ვაჟს, ლინოს და გვიდოს გადაეცა. ამ პიონერი ძმების სამრეწველო შესაძლებლობებმა, განსაკუთრებით მხარდაჭერილმა ლინოს ბიზნესმა და მენეჯმენტმა, აიძულა ისინი შეემუშავებინათ საგულდაგულოდ დაგეგმილი ბიზნეს მიდგომა, რომელმაც გარდაქმნა ის, რაც დაიწყო, როგორც მცირე ადგილობრივი კომპანია, მთავარ საწარმოო ინდუსტრიად.
1952 წელს ძმები გაემგზავრნენ აშშ-ში და ლინო მიხვდა, რომ მომავალში გადარჩენა და კონკურენტუნარიანობა იყო ამერიკული სტილის ინტეგრირებული და ეფექტური წარმოების სისტემების შექმნა.Zanussi-ის გაზქურის წარმოება სწრაფად იზრდებოდა, მაგრამ ძმები კვლავ ეძებდნენ ახალ პროდუქტებს.
1954 წელს მათ დაიწყეს კომპრესორული მაცივრების დამზადება ლიცენზიით პაოლო გაუდენცის ახალი დიზაინით. ზანუსიმ იპოვა თავისი გამარჯვების სტრატეგია ზუსტად ისე, როგორც იტალიის ინდუსტრიული საოცრება მოხდა, პროდუქტის რეკლამით ტელევიზიით და პოპულარული Fiat 500 მანქანის გამოშვებით. იმავე წლის განმავლობაში დაარსდა პორსიას ქარხანა. ლინომ ფართო მიწის ფართობი გამოიყენა ქარხანა 5000 კვადრატული მეტრის დახურული საწარმოო ფართობის ასაშენებლად, რომელშიც 700 თანამშრომელი მუშაობდა ტექნიკის მზარდი მოთხოვნის დასაკმაყოფილებლად.
1968 წლის 18 ივნისს, ლინო ზანუსიმ და კომპანიის მენეჯმენტის სხვა მთავარმა წევრებმა დაკარგეს სიცოცხლე, როდესაც მათი თვითმფრინავი ჩამოვარდა ესპანეთში. ერთი დარტყმით ზანუსიმ დაკარგა ლიდერი კომპანიისთვის განსაკუთრებით დელიკატურ მომენტში და იტალიის სოციალურ და ინდუსტრიულ ისტორიაში დრამატულ პერიოდში.
Zanussi(ზანუსი) პროდუქცია
Zanussi არის წამყვანი გლობალური საყოფაცხოვრებო ტექნიკა, რომელიც 100 წელზე მეტია აყალიბებს ცხოვრებას უკეთესობისკენ.Zanussi ხელახლა იგონებს გემოვნებას, ზრუნვას და კეთილდღეობას მილიონობით ადამიანისთვის, ყოველთვის ცდილობს იყოს საზოგადოებაში მდგრადობის წინა პლანზე ზანუსის გადაწყვეტილებებისა და ოპერაციების მეშვეობით. Zanussi წამყვანი ტექნიკის ბრენდების ჯგუფის ქვეშ, მათ შორის Electrolux, AEG და Frigidaire, ზანუსი ყოველწლიურად ყიდის დაახლოებით 60 მილიონ საყოფაცხოვრებო პროდუქტს დაახლოებით 120 ბაზარზე. 2022 წელს ზანუსმა გაყიდა 135 მილიარდი SEK და დაასაქმა 51,000 ადამიანი მთელს მსოფლიოში.
1970 წელი იყო გადამწყვეტი წელი კომპანიისთვის. Zanussi-მ იყიდა F. Zoppas SpA, იტალიის მეორე უდიდესი მწარმოებელი ელექტრო, საყოფაცხოვრებო და კვების ტექნიკის. 1951 წლიდან დათარიღებული Zoppas Grandi Cucine განყოფილებამ კომპანიას პროფესიონალურ ბაზარზე შესვლის საშუალება მისცა. 1960-იანი წლების ბოლოს Zoppas-მა დაიწყო პროფესიონალური სამზარეულოს აღჭურვილობის მასობრივი წარმოება, აწარმოებდა მსხვილ გაზქურებს, რომლებიც თავსებადია ყველა ტიპის გაზთან.
Zanussi's Zoppas Grandi Cucine ბრენდი ასევე პასუხისმგებელი იყო პირველი კონვექციური ღუმელების წარმოებაზე, რომელიც შემოვიდა 1970-იან წლებში. ეს ღუმელები უზრუნველყოფდნენ პროდუქტიულობისა და საკვების ხარისხის მნიშვნელოვან ზრდას.
თუმცა, მრავალი წლის ფინანსური სიძნელეების შემდეგ, ზანუსი ზარალში მუშაობდა და მისი საფონდო ბირჟის ღირებულება მკვეთრად დაეცა. მიუხედავად იმისა, რომ კომპანია განაგრძობდა ბაზრის წილების გაზრდას ძირითად ტექნიკაში 30%-მდე იტალიაში და საერთაშორისო დონეზე, მისმა მფლობელებმა დაიწყეს პარტნიორის ძებნა, რომელიც განიხილავდა ოპერაციების შენარჩუნებას იტალიაში. Electrolux იყო აშკარა არჩევანი.
Zanussi-ის შეძენამ 1984 წელს გააძლიერა Electrolux-ის პოზიცია ევროპაში როგორც ბაზრების, ისე პროდუქციის ასორტიმენტის თვალსაზრისით, როგორც მათ იმედოვნებდნენ. ზანუსს ასევე მოჰყვა კომპრესორების ფართომასშტაბიანი წარმოება, საიდანაც ახალი Electrolux მილიონებს იყენებდა. Electrolux-მა Zanussi-თან ერთად ასევე შეძლო გამხდარიყო პროფესიონალური სამზარეულოს პროდუქტების მსოფლიოში წამყვანი მწარმოებელი.
შეჯამება
Zannusi ავსებს თავის პროდუქტებს მონაცემთა ბაზაზე ორიენტირებული ტექნოლოგიით. Zannusi იწყებს და ამთავრებს ინტუიციური ადამიანური შეხებით, რომელიც შეუფერხებლად ერგება ზანუსის მომხმარებლების ყოველდღიურ ცხოვრებას - იქნება ეს ინტუიციური ჭკვიანი ღუმელი, ინოვაციური ჯილდოს მფლობელი წყლის ფილტრი თუ დისტანციური მართვის ტანსაცმლის საშრობი, რომელსაც შეუძლია წინასწარ განსაზღვროს თქვენი საჭიროებები.
ტექნოლოგია ზანუსისთვის არ არის შემდგომი აზრი, ის არის ქვაკუთხედი და ჩარჩო ზანუსის მთელი ბიზნესისთვის. გლობალური ინვესტიციები მოდულარიზაციასა და ავტომატიზაციაში უბიძგებს ზანუსს შეიმუშავოს უნიკალური გადაწყვეტილებები, რომლებიც ქმნიან მომხმარებლის ინტერაქტიულ გამოცდილებას.
იყავი Zanussi-ის მომხმარებელი, როდესაც ზანუსი გარდაქმნის საყოფაცხოვრებო ტექნიკის კატეგორიას გემოვნების, მოვლისა და კეთილდღეობის მდგრად, მოდულარიზებულ და ციფრულად ინტერაქტიულ გამოცდილებად. მოდი, იყავით იმ გუნდების ნაწილი, რომლებიც აკმაყოფილებენ დინამიური სამყაროს საჭიროებებსა და მოლოდინებს.